Experium.

Helloj !

dagen började med att vi vaknade, gick pch åt frukost mm ... Den pruciduren vet ni redan. Sen så åkte vi upp med barnliften och sen långfärds liften till TrollSkogen. Jag gillar TrollSkogen, för den har många gupp. Sen så åkte vi nåra åk med barnliften. Sen så tog vi barnliften upp och typ Bredas Lift sen så tog vi ankarliften upp och åkte på guppen där. Man är fortfarande tvungen att staka sig NER ! Det är inte okej, tycker jag. :P det har varit jätte kallt idag oxå :( sen så åt vi lunch på Lyktan, det är en resturang uppe på toppen. Man är tvungen att ta sittliften upp. När vi kom hit till rummet så åkte vi till experim i Lindvallen. det var kul där. det fanns 2 super roliga vatten rutchbanor :P
Sen så åt vi på en sport bar elr nåt. Vi fick maten efter 45 min, & det var inte ens mycket folk. Men det var iaf jätte kul där. om du ska åka till Sälen så är det ett tips att du åker dit. jag lovar det är värst pengarna :D

Men nu ska jag börja packa inför morgondagen, då vi ska åka hem. har typ skiit ont på benet. Antagligen av pjäxan :( Dom satt ganska bra, men gjorde ont. & KEX chokladerna här är Marabous (elr hur det stavas) dom är inte lika goa. det ska vara cloetteas =)

men nu ska jag packa. och om det är nån som vill göra nåt när jag kommer hem, så är det bara att ringa elr messa =)

Over and Out

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0