.....

Hej ! =)

Idag så har jag & pappa åkt skidor. Det är super kuligt. Men idag var det kallt :I Blääääää !

Vi började med att åka sittliften upp när vi hade fått skidorna . Det var super duper kallt :$ Men sen åkte vi till Trollskogen. det var nice. Sen så körde vi barnliften upp och sen en till lift. Då kom vi till Trollskogen igen. jag vissste inte ens att Liften gick dit. den fanns inte där år 2008 när jag & Sofie var här förra gången :( Menmen, dom har gjort om Trollskogen . Det finns korvgubbe och typ nån Vasa lopp sak ! Sen så åkte vi lite i barnbacken typ. Vi åkte ingen ankarlift, för jag hatar såna. sen vid 10 gick vi till Telia tältet och hon betalade in pengar på pappas tele kortl För att inernet funkade ju int eigår och vi betalade för igår -.-' Menmen.... Sånt är livet.

Igår åt vi uppe  Tornet. Det är mumsigt där :) Vi åt pizza, pappa drack Ramlösa & jag Coca-Cola ofc ! Det var gott. Idag har ju vi åkt skidor. Till Lunch så åt jag en baugette och en varmkorv. för det stället där jag & sofie brukar äta hade dom typ tagit bort menyn :( Men imorn ska vi äta på samma ställe fast en våning ned :P Datorn börjar bajsa så jag ska nog avsluta nu. Men lite till.

Vi träffade Camilla och Lollo idag oxå. Dom har även gjort om värme stugan :$ Fast det är typ bättre nu . Men ändå, kan det inte vara som förut ? :P

Hejdå

Massor med kramar och pussar från mig.
Kommer att blogga mera sen =)
Asså imorn elr ikväll :)
Pappa tittar på reprisen från hockyn (?)
Jag är super duper förkyld :( Men åker iaf :) Kunde nästan inte somna inatt för att det gjorde ont när jag andades.
emelie är på väg hit till Sälen oxå, Madde med. men hon har inte hört av sig :(

Men pussar och kramar på er i mängder !

Over And Out !

Lo<3e :)

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0