Vill ni ha ett smycke med ert eget namn + namnet på någon ni älskar ?

TÄVLING HOS FOKI :D

Tävlingsinstruktioner:

  • Bestäm er om ni vill ha namnhalsbandet i silver eller i guldpläterat silver.
  • Berätta i er blogg att ni tävlar om ett namnsmycke från Betties Galleria.
  • Länka till Foki och till Betties Galleria.
  • Kommentera här och skriv er e-mail-adress, om ni deltar i tävlingen!
  • Jag utser vinnare på Fredag! Lycka till!
Jag skulle vilja ha ett silvrigt halsband som det står Frida ♥ Nathalie




Idag i skolan så har vi nt gjort når särsklit. jag frågade sofie om vi kunde göra nåt, men det gick inte. Sen så blev det typ snöstrom ? :$

När jah kom hem så bakade jah :)

Dom såg inte ut så, men det var en bild från i måndas när vi bakade :)

Pusses, för nu vill mamma att jag ska mova mig lite x)


Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0