Skolan ....

Heej !

Imorse så var det ingen idrott :(

Men då fick vi läsa ist :P (på morron)

Sen så hade vi MUNTLIGT förhör på Island. man skulle ge poäng te varandra osv ... jag palla nt räkna genomsnittet så jag plussade bara ihop allt, å då blev det 49 :P

Benne fick en 7:a av mig, å han trodde inte att jag var seriös =$

Sen så hade vi en film om Island vi skulle titta på =$ det var när Surtsey bildades. Då fick man se all lava å så spruta, det var rätt häftigt faktiskt.

Sen så gjorde vi en sak ... Som jag inte tänker nämna här i bloggen. det handlar om en sak ja ... Typ en "personlig" sak. Fast kanske inte. Det är ju typ 40 behöriga i det. Men ändå, eller iaf klassen plus lärarna. Sen gjorde vi **** till *****.

sen så hade vi typ en till film om Island. det var typ med hjärnkontoret för typ jätte länge sen om Island. efter det hade vi bild mm ... sen slutade vi :P

Aja, men pussar på er. :D

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0