Elli :)<33

hej !

Elli gick för 10 min sen (?) :( Hon kom vid 12 (?) Å gick hem vid 16 tiden nu :( Hon skulle stannat längre :)

Vi var vid Tippen å åkte snowracer å stjärtlapp :) Det var fett kul :) Vi var på mitt rum oxxå å sparkade boll :) Haha,, jag hade värsta lätta målet å göra mål i å hon hade värsta svåra x) Fett kul vi hade :D

Ska fråga om vi kanske kan sova hos varann nästa vecka. ( På helgen )

Vi träffade varandra 1:a gången på SportCamp :) Jag älskar dig min ängel <33 Du är bara min å kommer att vara för all framtid ! <33

Ellinor. G ♥ Frida. E <33 Jag älskar dig !

Å jag saknar dig redan ! <33

Kommentarer
Postat av: Frida

sv; Jaa eller hur ! Namnet Frida är det bästa namnet i världen ;D Fast jag heter ju tyvär anna-Frida egentligen. Men det gills inte x)

The sims äger, jag var dock inte lika snabb som du att skaffa deet haha :D <3

2010-01-06 @ 16:20:18
URL: http://blondiskallen.blogg.se/

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0