det var lengesen det ja ...

Medans ni lyssnar på denna så ... Ska jag berätta vad jag har gjort med Clara Fiiisunge <3 Vi har bakat. rättare sagt bakat muffins =) Dom blev fett goda. vi åt typ upp dem största först dom hade typ ramlat ut lite från "formen" x) Men det blev fett gootit :) Imorn så ska vi åka skridskor. men jag har inga skridskor. Så jag kommer typ inte att åka ! Men jag kmr fof ta med mig varm chocolate =) Här lite medans ni lyssnar lite mer x)

Första måndagen efter jullovet (den 2:a skoldagen) så sjöng ju typ klassen för mig å Sozzo. Men när dem skulle sjunga för mig så kom rektron in, å då blev det pinsamt. Jag blev röd som en tomat typ :$$ Lite mera att lyssna på :) Idag så var G dum i huvet (fast det är han alltid) Han fällde mig och jag hade ena benet uppe. Gjorde typ illa svanskotan :'( Bajs på han, jag tycker att han går och skaffar sig ett liv ! Japp, det är vad jag tycker. han tror att det räcker med flera förlåt. Men det gör det ej. Nån som fattar vad han säger i denna ? ;o Idag te lunch fick vi bajs fiskbullar, asså gjorda av bajs förstås. Men jag fick fiskpannetter (som inte var gjorde av bajs) men det var bara för att jag var *host* menar ÄR bäst x)

Aja nu ska jag tagga )=

Pu$$$e$$ <3

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0