Konstigt inlägg

Tjudilutt :D
Idag efter skolan så hade jag sälskap med Storasys <3
Vi var lite vid FS, sen så kom G&G å började dampa (inte ovanligt för griiiiiiiiiiisar, asså iaf dom griiiiiiiiiiiiisarna)
Iaf, vi gick sen ÅT VARSITT HÅLL .
Sen så träffade jag Lillasys <3
Hon bah ropade på mig, å bah : Fridaaaaaaaaaaaaa !
Hon lät typ som nån kille jaah känner :$
Hon hade iaf varit i skolan halva daan .
Hon har/hade (?) en saak, så hade vart på sjukan :$
Stackars dig gmn ):
Sen så körde pappa mig åh Clara te Bettan.
Vi kekade dära, med dom andra tjejerna ofc !
Vi gjorde tacos ;D
Det var fett gott :D
Vi hade charader .
Jag och Elisabeth gjorde Jonson & Pipen :D
Sen så gjorde vi när Bettan skällde på mig på handbollen & sen så var jag Elisabeth åh hon mig asså vi pratade typ å började fnittra .
Men det är svårt att förklara .

Jag kommer kunna blogga efter kl 17.00 varje dag, pappa har satt föräldrar lås på datan :$

Pusar på er ♥


Kommentarer
Postat av: anonym

asso du säger fan inte så din j**** fegis som inte vågar säga nt och din blogg är är SÄÄÄÄÄÄÄÄÄMMMMMMMMMSSSSTTTTTTTTT och FFFFUUUUULLL och hör jag dig säga det igen...........

2010-02-12 @ 16:54:02

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0