TILL DIG ...

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dej syster.
Nej jag lovar att jag inte vet det !
Jag vet att jag suuuuuuger på att skriva texter :$
Men du får faktiskt ta åt dig av denna text :D
Den 29/12 1998 var nog den bästa dagen av mitt liv, då JAG kom till världen .
Men vet du varför gumman ?
Jo för att jag skulle kunna börja leva ett liv med dig i närheten.
Att vi skulle kunna börja på samma skola .
Kmr du ihåg när jah tjatade på Yvonne att vi skulle sitta brevid varann i 6 års :P
Det var fet kuul .
Men att ens få se dig är underbart syster (aa)


Men att leva med dig är underbarare <33


Jag älskar dig. Egentligen så är den 21/12 1998 den bästa dan i mitt liv, fast egentligen inte för jag fanns först 8 dagar efter den dagen (asgarv för jah eh flhummig)

Jag kan prata ut med dig & veta att du håller det <3

Kmr du ihåg låten vi gjorde ? :D

Den var ju fett braa :D

Fast den kan vi ju inte sjunga för nån annan :$

När du typ fyllde 2 & jah öppnade ditt paket -.-

Jag kännder livglädje när jag ser dig,när jag hör din röst. För du är bara min storasyster <3 Det skiljer bara 8 dagar mellan oss .

Men vi är osklijaktika (fisord som INTE går att stava till) Alla år i Sälen med dig <3

Det här är en text till Sofie. P Inte till nån annan, för ni kan tagga ifrån henne :$

Älskar dig Storasyter <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) Jahapp.....

2010-02-02 @ 18:37:43

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0