I'm so blogging this.

Hej !

Idag har jag varit i skolan, första lektionen så hade vi typ SO/SV . För vi skrev EuropaResenären .

Sen på rasten så ville killarna ta våra mössor. Men jag var så himla smart och ******* ** *** * ****** :D Fy vad smart jag är .

Men dom slåss bara ändå :$ Nu bajsar vi på dom ! ! Jaaaa kom igen :D

Efter skolan så gick jag, Sofie, Emelie och Johan (Sofies brorsa) å köpte biljetter till discot på fredag. (aa)
Sen så gick jag typ hem och gjorde läxan :$ Blääääääääääää för läääääääääxor .

Idag har jag fått en ny Adidas tröja av mamma och en röja som det står I'm so blogging this. Lite ang rubriken :D

Idag ska jag på träning ju :P

Jaja, nu ska jaaaaaaaaaaaaag tagga !

Typ logga in på pea å bdb :D

Aja, pusses ♥

Kommentarer
Postat av: Kristy

Lol, pea ska läggas ner! YAY!

2010-02-04 @ 17:14:04

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0