Första Februari :D

Hej !

Idag hade jag hemkunskap.
Jag var med Lilli (aa)

Vi gjorde plättar,
jag åh Lilli var juue bäst på att göra det (a)

Efter Hk:n så såg jaah att Soffie hade ringt å messat ^^
Hon frågade var jaah var .
Men jag har typ inga moneey :$

Baaaaaaaaaaajssss !

Skiiiiiiit på diig f--- Telia :$
Men så ringde hon typ å jag sa att jag precis hade slutat.
Sen så gick jag te våran skola å träffade henne å Emelie däära . ._. >-<
Sen så gick vi te FS å skulle köpa biljetter te Discot dära på freda.
Men dooem hade tydligen inte fixxxat biljetter :$
Dom visste inte om dom skulle ha tillräckligt meh elver å föräldrar ^^(
Fett jubbigt :€
Nu ska jag logga in på FB :D

Kisses // ffriiidaa @ pea ( R.I.P )



Kommentarer
Postat av: clara

hahaha o tur

2010-02-01 @ 18:02:54
URL: http://modeclara.blogg.se/

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0