AVATAR

HEJ !
Idag har jag varit i stan.
Jag köpte en hoodie och en ELMO tröja :D
Sen så träffade vi Sussie och gick till PizzaHut vif Sergel å åt.
Jag tog typ en "egen" pizzaelr vad man ska säga.
Jag beställde räkor men fick typ lök (?) elr nåt.
Aja, det var rätt så gott iaf :D
Sen så åkte mamma å pappa till Kista å skulle se på Snabba Cash.
Jag å Tussie såg på Avatar, vi satt på balkongen. :D
Den var fett bra.
Fast lång.
den var 2h å 40 min typ :S
Väldigt låååååååång.
Jag har iaf haft det jätte mysigt :D
Strax ska jag se på Melodifestivalen. (:
Imorn är det match :D
Det blir iaf sovmorgon :D
Aja, pusses på er sötnosar.
Förresten vem hejar ni på i Mello ?
Jah venne riktigt,
den har ju precis börjat :D
Pusses ♥

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0