Teater idag! =)

Hej =) Idag så har jag och Sofie haft teater!♥=)Det var kul♥ Aja, det var kul!♥ Vi skrattade skiit mycket i lunchan idag! Jag och Mikaela♥ skrattde så höll vi på så att vi inte kunde andas! (Alla killer, det är tjejhumor, ni kommer nog aldrig att fatta ;) Men allt tar för lång tid att berätta!

Efter skolan gick jag och Sofie hem till mig och löämnade min cykel, sen så cyklade/gick hem till henne och åt mellis! (3 runda mackor, med smör och prickigkorv =) Sen så gick vi upp till hennes rum och spelade BUZZ (ett spel till ps2/3) Efter middagen så drog vi ut med Johan (hennes lillebror) och hennes granne (Elvira)


Aja, skriver mer imorn!

pUzz♥

P.S Har gjort illa min arm idag i skolan  :*( Det kör still ont!



Sukatar er igen! ha

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0