Skriver nu... =P

hej!

Jag lovade ju att skriva efter testern ;) Kommer att ladda (kanske) upp, "videobloggar" på mig och Sofie, (eller vad man nu ska kalla dem!) =) Vi gjorde dem vid busshållsplatsen och på bussen =) Den med jordbävningen är bäst! =)

Dem är lite flummiga, och man hör inte vad vi säger! (typ)

Men på teatern så läste vi manus (som jag, Jenny och Mathilda har skrivit!) =) Men vi kommer typ att ändra på den =( Nåra av rollerna är: Fiffiga Fia, Modiga Martin, Klumpiga Karl mm... Jag vill vara en av fjortisarna ;) Jag vill typ Vara Jossan eller Natta!

Aja, nu ska pappa ha datorn! Skriver mer imorn, glöm inte att kommentera!;)



Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0