MorrnMorrn

HEjhej!

Jag har suttit och surfat lite vid datorn nu innnan jag bloggar ;) För jag pallar inte gå in på bloggne direkt på morronen och blogga=O Men idag vet jag inte vad jag ska göra! ♥ Typ sitta vid datorn och kanske vara med Fanny♥ Mitt tangent borb börjar bli trögt!

Igår frågade Adam och Leo om jag ville tagga med till ICA och vara med deras kompisar, men jag tackade nej! :O Jag var med Ava, och jag ville inte att hon skulle vara själv! Menmen...


Igår när jag och Ava var ute, så tog vi min sparkcykel och körde runt lite på gården! Då så såg vi No**s kattunge satt i köks-fönstret, i en mökrk lägenhet och Sweetie såg ut att vara jätterädd! Då ringe jag till No** och sa att man inte lämnar sin kattunge ensam hemma! DÅ la hon på! Sen efter en stund så ringer hon upp och säger...

Hon: Varför bryr du dig ens?

Jag: Darför jag tycker synd om din kattunge, man lämnar inte sin kattunge ensam hemma! Du är säkert i Esklistuna!

Hon: Neee, jag är hemma hos Cissi!

Jag: Okej ... .... (har jag lagt på)

--------------------------------------
Sen så ringer hon upp igen, men jag tryckte på ljudlös och svarade inte =)

Sen så sickar jag ett sms och skriver: Du vet väll att jag inte tänker svar? Du kan testa med alla nr! Men jag svarar inte!

---------------------------------------
Och sen så har hon inte ringt mer! Hon ringde säkert från sin mammas mobil eller från Cissis!
---------------------------------------



Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0