Min dag!

hej!

Idag har vi haft IT och NO. Först hade vi NO! Vi pratade om det vi gjorde förra gången! Och då häll vi på med eld och ett stearinljus. Men idag pratade vi om fast-flytande-gas, sen efter lunch skrev vi i våra NO böcker! (sitter och lyssnar på I'm a barbie-girl på mobilen) =D Sen så jobbade jag med min Europaresenär! Jag har bara en sida kvar =D (asså inte kladden!, renskrivningen =D) Sen hade vi IT, jag och 4 andra var klara med allt, så vi fick gå in och spela dator (ej internet), Microsoft Word 2003 och Power Point, jag kommer inte ihåg vad jag gjorde!

Sen så skulle jag rätta ett matteblad som jag började rätt igår, är ännu inte klar =( Kommer att fortsätta rätta den imorn! =( ÄR DET INGEN SOM FATTAR ATT JAG HATAR MATTE?!?!?



Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0