Min bebis kan säga mitt namn! =)

Hej!

Masken sov hos mig från igår till idag, vi tittade på IDOL och KÄNDISDJUNGELN, det var kul. Sen lite senare idag så stack vi ner till ICA eller tagga som man säger nu för tin'. Aja whats the mather? Men vi stack/taggade till ICA och till hennes mamma, vi skulle hämta hennes mascara -.- Det är juu typ hela livet -.- Man måste ju ha sin mascara, nej jag skojja bara. Nej men vi måste det! ;) Men mamma, Minnie och Kellie bebis och nåra av Minnnies kompisr kom oxå,. vi firade mamma nere på ICA vi fikade lite osv... Okej det här inlägget kommer bli långt -.- Menmen...? Fick träffa Maskens lillebror Johannes, han är ju typ skiitsöt =)
Sen när vi skulle hem så följde inte Masken med =( Men hennes farfar kom och hämtade henne på ICA, mamma tog hennes cykel och låste den när vi kom hem. Men på vägen hem så cyklade jag lite före då så sa dem vuxna att Kellie hade ropat Frida Fridaaaaaaaaaaaaa Fridaaaaaaaaaaaaaa. Hahha min gullunge. Så hon kan säga mitt namn, sen tiggde hon godis av mig, men det är ju lördag, så hon fick 2 godisar, närmare bestämt 2 coloflaskor godisar, mmm, jag blir suktad av mig själv. Men nu är jag hemma och har städat mitt skrivbord och byrå -.- man blir lätt utträkad. Pappa är ju i GBG hos farmor och farfar. Jag och mamma skulle ju varit i Gränna nu, men mammas öra blev uppsvullet =( så det blev inget. (Hoppas ni orkar läsa hela inlägget -.-) Men nu sitter jag vid datan bloggar och chattar med Fanny! Vi har såå rolig humor!

Puzz, älskar er alla bloggläsare, men nu ska jag äta!♥

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0