Åhh...

Hej.. =(

Jag och pappa skulle göra min matteläxa, men jag ville inte läsa en av dom uppgifterna, så han blev jätte sur! Och så sa han att han skulle ta tbx kameran!

Plus att Amina och Nora var taskiga mor mig idag! Åhh... Ibland blir jag bara såå sur på dom!!!!!! Det började med att jag gick och plingade på Amina, hon öppnade...

Jag- Kan vi göra nåt?
Hon- Nej!
Jag- Varför?
Hon- Jag och Nora sitter och spelar sims 2!
Jag- Kan jag inte få vara med då?
Hon- Nej, vi vill vara själva!
Jag- Okej, hejdå!
Hon- Hejdå!

Och sen hände lite andra tråkiga saker emellanåt! Men dom tänker jag inte berätta (får nog inte det heller!)

Aja men puzz♥

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0