090906

Hej!

Jag vaknade vid 08:55! Innan det så hade jag messat Amina och frågat om hon kunde sova här lördag till söndag nästa vecka! Sen ringde hon mig och jag hade ljudet på!!! =O Aja, men mamma vaknade inte iaf! Som tur var! Men hon ringde mig och frågade vad jag menade med messet! För jag hade skrivit: Lördag till söndag nästa vecka då? Och d när hon ringde mig så hade hennes mamma sagt jag, men hennes pappa hade inte sagt något än, för han lår och sov!


Igår så hade jag och Amina skrivit en lapp till min mamma och pappa, i den stor det: Får Amina sova här??? //Frida  Puzz

Mamma och pappa svarade: Ja om du städar ditt rum♥
Men sen när hon ringde sin pappa så sa han nej! Och hon har bara sovit här en gång! Och då sov Nora oxå här! Det blev ju inte så lyckat då! Men jag tror att jag redan har skrivit om det här i bloggen! Men AMina kanske ska sova här nästa vecka! Som tur är! ;)

Aja nu ska jag titta på tider till bio, tills på fredag, då jag och mamma ska gå på bio! Pappa ska ut och dricka med sina kompisar! Och det händer inte ofta, att han går ut och dricker!♥

Puzz♥

???♥

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0