Torsk(ade)

Hej!

Idag när vi spelade matcherna så torsk(ade) vi båda, och jag gjorde inte ett enda mål!=( I första matchen hade jag nr 15 och i andra hade jag nr2, men vi fick tejpa på en 1:a för det var redan en tjej som hade nr 2. I båda matcherna tillsammans så gjorde vi 5 mål, vet att det är lite. Vi skulle spelat mycket bättre! Nästa vecka har vi oxå match, fast då är det på söndagen! Och på lördag kanske jag ska hem till tvillingarna =) (mina kusiner...!)

Snart ska jag och pappsen åka och hämta mamma, jag ska titta på en maskot till laget, jag vill att den ska heta typ Orvar eller nåt ovanligt/konstigt =)

Aja puzz


Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0