Stan =)

Hej jag och mamma har kommit hem från stan nu :) Först så var vi jöt (STAVNING??!??!) Sen gick vi typ runt lite  och sen gick vi till Pizza Hut jag ät typ 4 pizza bitar, det var jätte gott :) Dom har fantastigt goda pizzor där :)

Såg en jätte snygg Rasta tröja, som jag ville ha, men den ska vi köpa efter London ;)

Jag köpte:

Jeans Tights Cubus 149-:

Lovika vantar på torget 119-:

Over knee strumpor 129:- Cubus

--------------------------------------------------------------------

Jag köpte inte så himla mycket för att vi ska ju till London♥ om 2 dagar :)

Då kommer det att bli stor shopping, till mig och mina vänner =)

Tack mamma för den här dagen, jag Ä♥L♥S♥K♥A♥R♥ dig ♥ Det har varit en jättebra dag =)

Vad tycker ni om kläderna?

----------------------------------------

Lyssnar på Black Eyed Peas nu, på Spotify =)

Dom är sååå himla bra =) Önskar mig den skivan =)

Ska dra igång en till FRÅGESTUND snart!  =)

Puzz


Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0