Skoljoggen...

Hej!

Idag har det varit skoljoggen =( Fast jag sprang inte, för jag har ont i mitt knä! =( Men jag gick skoljoggen, jag gick med Sarah i 5A och pratade, vi pratade om massa olika saker! Hon är en riktigt bra kompis och schyst! sen när man kom tbx till klassrummet så fick man päron smakis! =) Det var gott, jag drack upp min på typ 1 min! hahha! Jag fattar inte vf det blir snetext, det råkade bara bli så när jag skulle göra en =) såndär! Men bara jag får blogga så gör det inget! Aja, nu mååååååååååååste jag göra läxan =( Sitter här i träningkläder! Kommer en bild pp det strax! ;Men det är ju handboll! Sådeså! Då ska jag få träffa Alva!♥



ja så hä var man idag!


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

vilken text är grå ? kram

2009-10-15 @ 15:49:21
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0