Min dag!

Hej!

Jag och Emelie håller på att chatta och jag bifogar bilder till henne, för hon ska fixa min header!

Aja!

Idag har vi haft idrott, vi hade pingis killen som var där från Handslaget hette Anders!

Just nu sitter jag och sneglar på Extreme Home Makover

jag har läst upp min Europa berättelse för min grupp "Bling Bling" (grupp 2)

Sen så hade jag, Fanny, Linnea och Alicia sälskap hem från skolan. Jag ********* A ** ****** det var jätte kul! (nu blir ni väll nyfikna av vad det står ;P) Men det tänker jag inte säga! Men vi hade jättekul!

Och igår så sa en kille i min klass innan han skulle dra till Vallen med dom andra: "Jag är sjuk , jag har mens!" Alla tjejer som stod där sa först: Åh äckel! Sen så började jag och Alicia flumma och började garpskratta! Sen på vägen hem sa jag bara utan förvarning nåra gånger Anders är sjuk han har mens! (han heter inte Anders men jag säger det för att ingen ska veta hanns namn!) Jag sa flera gånger idag oxå att Anders hade mens till Alicia! Det är såååååååååå himla kul, för hon örjar alltid gapskratta!

Aja nu har jag varit hemma i en timme och inte ätit eller gått på toa (jag har hållt mig)Aja, nu ska jag göra det! Puzz alla söta läsare!


Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0