Min dag!

Hej!

Skoldagen började med att vi läste, jag läser en bok som heter: FRIDA med hjärtat i handen
Den är väll rätt så bra, men den tar ganska lång tid att läsa. Men jag är snart klar, började för ca12 dagar sen med den boken. Sen var det typ rast eller nåt, sen var det engelska nåra kom 10 min försent, sen när Lena kom tillbaka så blev hon förbannad påd dem. Men när hon kom tillbaka så hade vi matte =( Sen efter det så hade vi lunch =( Det blev äcklig mat som vanlig, och idag blev det lax! Sen så hade vi rast då gick Insane till HK:n (hemkunskapen) Sista lektionen hade vi SO, vi jobbade med Tyskland =( Så himla trååååååkigt! Aja, så såg min dag ut i skolan!


Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0