Idag...

..har inte alls varit nån bra dag, först så var det fäkting i gympasalen. Det var skiit tråkigt =( Sen på kort rasten så försökte alla köra ut mig i 4-rutan även fast jag stod i 1:an. Och på lunch rasten höll jag i Fa*** lite och hon bara släpp mig, släpp mig typ 4 gånger, sen så fick jag en spark på SMALBENET :S Då sa jag: Det där var på smalbenet, och hon bara förlåt  (jawwgwg tywwwkerwwre iwwntewwwe awwteewww howwneewewew meewwnnaddwwew dewwwteewe) Anyway, så sa hon jag sa ju till dig, men du släppte inte!

- Du sa typ 4 gånger, sen släppte ju jag!

- Nej det gjorde jag inte...........

------------------------------------------------------
Sen gick jag därifrån! MED TÅRAR I ÖGONEN!!!!!!!! :'( Jag gick till 4-rutan, där dom kör med 6:åringarna! För typ "alla" tjejer som jag ville vara med var där.  Då kom dom från en annan 4-ruta, för dem skulle vara där, där jag var. Då ställde jag mig först i kön. Men då sa Al******* att jag skulle ställa mig sist, för dem körde tydligen i samma ordning som förut! Då gick jag, sen så sa hon efter mig, men Frida du kan stå där! Då sprang nåra tjejer efter mig och frågade vad som hade hänt och det. Då gick jag vidare! Upp i skogen, sen kom Emelie! Och vi pratde lite, sen så gick vi in 10 min förtidigt! Jag passade på att gå in på toan och skölja av ansiktet med kallt vatten, så att man inte kunde se lika bra att jag hade gråtit!

Sen efter när vi skulle ta det lugnt innan alla hade kommit in så frågade Am****, Al**** och Al******* vad som hade hänt. Men jag pallade inte att svara.

-------------------------------------------------------
Efter det skulle vi till bandysalen och skulle göra en övning, man hade en lappar, man skulle vara tjej+kille, jag fick vara med Axel. Man hade 5 lappar, om det stod te.x: HAND MOT HAND 3 POÄNG :) Så skulle man ha hand mot hand och lappen emellan händerna! på en stod det: ÖRA MOT ÖRA 4 POÄNG :) Vi fick totalt 58 poäng efter alla lappar, som vi hade klarat, man skulle ha alla samtidigt, så om man tappade en lapp så fick man bara poängen som man inte hade tappat! Det var kul, men väldigt svårt!

Kram♥


Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0