Disco! =o)

Hej!

Idag ska jag och Fanny till F*****skolan på disco! Det ska bli kul! Oscar och Linus ska oxå dit!

Och sorry för att jag inte skrev nåt igår för jag skulle göra läxan!=o(

Menmen... Plus att jag inte fick sitta vid datan hemma igår =( Men jag bloggade ju hos Fanny =o) Men igår hade vi musiken och fick poäng=) Och i förrgår så gick brandlarmet, så alla sprang/gick till fotbollsplan. Sen så gjorde  5:a vågen och då tittade jag på dem! Jojjo bara: MEN GÖR DET BÄTTRE SJÄLV DAH!!!!!!!!!!!!!!!!! :@ Men aja...

Och idag så hade vi idrott och träslöjd, idrotten var roligast. På idrotten hade vi Redskap, men aja, ska dra nu!



Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0