DIF vann :)

Hej!

DIF vann ♥ :) Dem vann med 2-1, fast jag vet inte vilka som gjorde målen ! Dom spelade mot ÖIS, pappa hejar på ÖIS, så han är lite ledsen att inte dem vann. Dom som stod bakom oss var jätte jobbiga, dom skrek att dommaren var en h*ra och massa andra saker, dom rökte hela tiden oxå! Kommer med bilder sen! Det var ganska kul att kolla på fotboll och så. Pappas komis var med och han är oxå DIF:are som jag! :)

Puss

Så här såg jag ut idag:

Det ska står D.I.F i pannan, men det sörsvann för att jag hade min DIF♥ mössa på mig :)

Ingen bra bild:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att dom du hejar på vann !

Själv hejar jag på aik <33

2009-10-24 @ 19:22:19

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0