Vi are soo...

...ja vad ska man säga ?!?! Det vet jag inte.

Så jag går rakt på sak !
Vi förlorade med typ 1- 15 eller når, dvs att vi sög D*MN oxå ! Så det var inte så bra, och jag gjorde inte målet. Men vi hade ändå ganska bra försvarsspel!

Efter det så skulle jag och pappa hem, då så ringde jag Masken efter nåra hundra meter från ICA, då visade det sig att hon oxå var på ica vid Olles så då sa hon: Har du röd jacka på dig?
Jag: Aa...!
Masken: Som du kanske ser så har jag en grön jacka på mig och vinkar !
Jag: (tittar bakåt) Aa...
masken: Jag kan komma till dig ett tag, för sen ska jag åka till farmor ...
Jag: visst !
Båda: Hejdå!
-----------------------------------------
Sen så pratde vi lite och pappa fortsatte hemåt. Så han var redan hemma när jag kom. jag och Masken sa hejdå till varandra 2 gånger innan vi gick ifrån varann. Asså det kanske var 5 min imellan varje hejdå! Men sen så sa vi hejdå till varann!
------------------------------------
Sen så gick jag hem och duschade sen så åkte vi till Björn och Nina. Linnéa och Sofia var oxå där :) Efter en stund så kom Sofie. Tjejerna (Linnéa å Sofia) hem igen, Julia och Linus följde oxå med. så det var bara jag, Sofie, Johanna, Johan, Lucas och Nina hemma. Jag och Sofie var där typ till kl. 6 :)

Sen när vi skulle hem vid kl. 6 så skulle vi skiljas åt vid en korsning, men då hörde vi typ nån gubbe elr nnåt som skrek/sjöng fyllesånger typ. så jag bara kan jag få följa med dig hem? så kan dina föräldrar stjutsa hem mig. Hon: Aa visst följ med då!
----------------------------------
Sen när vi var hemma hos henne ringde jag och sa det till pappa, Ullis (soffans mamma) hade varit på matmessa idag och povsmakat massa vin, så hon kunde nt köra och Per (hennes pappa) lagade mat -.- Såatt... Då så ringde jag till pappa menade jag och frågade om han kunde hämta mig ! han sa : Nej! jag har druckit ett glas öl, och mamma hade morgonrocken på sig -.- men pappa kom och hämtade mig GÅENDE -.- menmen.. det är bättre än att gå själv !

puzzar :*



Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0