Världens svåraste ämne (?)

Hej!

fanny skrev på sin blogg att killar är världens svåraste ämne, det är det också. Tycker inte ni det ?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag så har jag varit i skolan (skiit tråkigt) men det bästa ämnet är faktiskt NO jag gillar det, just nu håller vi på att prata om tobak  och om hur farligt det är !

Visste ni att:

  • Man kan spara 18.000 på ett år om man inte röker
  • man får sämre imunförsvar
  • man kan dö i förtid
  • man kan få cancer mm...
???

Visste ni det !

Nu ska jag och mamma laga köttfärssoppa !

idag så har jag träning och jag jag kanske inte är si.... idag efter träningen ! =) hahha

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0