Utvecklingssamtal kl. 16:00 och träning 17:00 ^^

Hej (igen :P )

Idag har jag utvecklingssamtal -.- Hatar det. Och efter det så har jag träning och kommer säkert att träffa världens sötaste ♥

Utvl samtalet börjar 16 och slutar 16:30, så jag har 25 min att ta mig ner till ICA sporthallen där. Eller 20 min för man ska vara där 5 min innan den börjar.

Mamma och pappa ska titta på F******skolan idag, jag vill inte börja där. Jag vill börja i VS ! Bara VS (;

Nu ska jag snart dra om 20 min, men annars ska jag bara surfa puss !♥ Kanske skriver mer sen, för vi ska fika med laget efter träningen idag så jag är hemma vid 19 tiden !

Kommentarer
Postat av: Kristy

MÖH! du skrev ju samma sak på bdb din lilla knasboll! F******skolan är fortf min gamla skola :'(

2009-11-26 @ 19:55:09

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0