PARTY TIMEEEEEEEEEE :)

SCHASCAH :)

Party var skiitkul, men först så irrade jag och pappa runt, för att hitta till lokalen, sen kom vi bara försent för dt :( Menmen...
Plus att jag hade glömt EN av presenterna hemma :( Men jag kommer att den till dig på måndag Lilli :)

Först på partyt blev vi bjudna på tacos :) Gott, sen så berättade Fanny + nåra andra som berättade spökhistorier och skämthistorier :) Har tyvärr inga bilder :'( Sorry sötnowsar ♥
Sen så hade vi typ modevisning, med typ "Roliga" kläder, t.e.x prinsess klänningar, jag och Amme åkte ut i första ronden, vilket jag visste att jag skulle göra, eftersom jag visste att jag skulle härma Kissie med Pippi-peruk mm...
Sen så vann "Bögen Lasse" (Fanny) Emelie pch Alicia! Jag tyckte Fanny var bäst :) Sen så hade vi typ Let's Dance, jag var med Emelie :) Vi hade typ Thriller :)

men nu har jag tyvärr typ inget mer att berätta, eller jo TACK ALLA SOM VAR DÄR OCH NI SOM HADE FESTEN NI FÖRGYLLDE MIN KVÄLL :) ♥

pUZZ



SÄGER GODNATT ♥

Kommentarer
Postat av: Fannsan

Tack darling!! :)

2009-11-07 @ 17:40:18
URL: http://knappizen.blogg.se/

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0