Läxa -.-'

Tjah !

Snart ska jag göra läxan, men innan ska jag berätta lite om min dag  ! (:
------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har vi haft NO, det är kul, mitt favvoämne. Sen har vi oxå haft IT. Det är oxå kul, för då får man sitta vid en dator. Men jag kan inte gå in och blogga på dem datorerna, visst dem har internett men lärarna kan se vad jag har varit inne på internet.

På rasten körde vi 4-ruta, samma sak på lunchrasten -.-
Sen hade vi Elevens Val och jag jobbar med SO asså jag jobbar med en faktaberättelse om London (: det är kul. Jag håller på att göra den i Power Point. Imorn ska min läxa vara klar -.- Engelska. Det borde inte vara så svårt eftersom att jag är bäst på det :P

jag och mamma ska hämta min Bebis Kellie på dagis idag (:

Puss kanske skriver mer later ! ♥

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0