Jag hatar att bowla -.-

Jag hatar att bowla, och det var just det vi gjorde idag -.-

Alla tjejerna hade ju redan bestämt (såklart) Så jag fick var ensam tjej med Robin (fritidsfröken) och István (idrottslärare) Men jag bli ju bara så J**** LACK på att dem bestämmer hela tiden vem dem ska vara med mm... Det bli ****** JAG som blir utanför :'( Dem frågar inte ens mig, men dem andra ! Förlåt att jag skriver såna saker här i bloggen ! Men jag behöver skriva av mig !
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var ingen kul att bowla. Jag tycker att det är tråkigt för att jag suger på det och alltid förlorar -.- jag vet lite av en vinnarskalle i mig (: Sen så var jag ju med några som var bra -.-

-------------------------------------------------------------------------------------------------
idag har vi inte gjort så mycket (förutom att bowla) Det blev fiskburgare -.- man skulle ha fiskpanetter i brödet haha ! XD

Puss

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0