jag har gjort ett mål ! (:

Hej!

Jag åkte med Alva till matchen (:

Vi var fullt lag men ingen avbytare :( Så det var välldigt jobbigt :( Jag spelade vänster kant. Elisapeth spelade skytt bredvid mig och passade mig aldrig, så dem andra fick säga till henne att passa till mig ! Värsta eg*t, hon passade inte mig tom när jag hade läga att göra mål -.- men i andra matchen förlorade vi med 3-25 (typ) ett mål var minförtjänst. Ebba gjorde VÄRSTA snygga målet den studsade upp över ribban sen ner, sen på ribban och in i mål, det var fett snyggt. Första matchen förlorade vi typ med 1-35 -.- ): Inte kul.... Sen så åkte jag och Alva hem till henne och duschade. Sen så åt vi stuvade mackaroner och hemmagjordeköttbullar. Efter det så åkte vi till Jakan och kollade på klänningar till Alvas klassfest i DEC. Det var inte sååå himla kul för mig att bara sitta och vänta på att hon hade provat klart -.-' Sen när vi kom hem så sjänd vi Singstar till PS2. Det var kul (:

Min favvo låt var:



han är söt + att han sjunger bra, perfekt kombination ! HAHA♥

Vi drogade hans låt och sjöng om och om igen ! HA !

Sen så fick jag stjuts hem från Alva,  TACK (: <3 Men nu ska jag gå in på bdb !

Puss och godnatt !




Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0