Hejsansvejasanlingongrejsan ?

hej!

Idag i skolan har jag fått mycket gjort.

I måndags skulle man skriva dikter och då skrev jag:

jag fäller en tår för dig, det gör väll du för mig ?♥
Du och jag hand i hand livet ut.♥
Det mellan oss får ju aldrig ta slut.♥


man skulle skriva nåt i tre långameningar (vi håller på med kommatering eller nåt :P)

Idag så har vi bla jobbat med matte och sv mm... Min Europaressenärs (?) berätellsen är jätte bra :) och romantisk ♥ vad tror ni kommer att hända ? Vinnaren får en länkning :)

Men nu måste jag göra läxan ! (bajs)

Piussz




Kommentarer
Postat av: mizthanguyen/v.

Hejsan! tänkte bara meddela att jag börjat blogga igen och skulle uppskatta ifall ni kunde titta förbi :)



ha en fortsatt bra kväll!

2009-11-11 @ 23:18:07
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0