hej igen !

Så här så sms "fajten" ut, (kommer kanske att fortsätta -.- )

-------------------------------------------------------------------------

"Nån":
Tjena Frida, vad görs <3333


Jag:
Vem f** är du ?


"Nån":
Din kille ?? <333


Jag:
Ja e singel ^^

"Nån":
Vill du bli då?? <3333

Jag:
Men vem e du ?

"Nån":
Brad Pitt

Jag:
Men seriöst -.-

"Nån":
Orlando blom

Jag:
Seriöst kan du inte stava! jag blockar dej snart

"Nån":
Okej det e rabbe

Jag:
Vem f** är Rabbe ? Bor du i J*******?

Jag:
jag vet vem du e!

"Nån":
Vem är jag då?? <3333333

Jag:
Det borde du veta ^^

"Nån":
Du e en tönt Och jag sökte på töntar på youtube Och då kom Du fram

Jag:
jag är f** inte ens med på tuben -.-

"Nån":
Du jag vet vem du Är!! <3

Jag:
Om jag nu är din "flickvän" så borde du veta vart jag bor ^^

Jag: IRL ! ! ! ! !

jag: vem e jag då ? Irl

"Nån":
Du e frida och går i 5b på l***skolan

Jag:
Hur vet du det

"Nån":
Jag går i din klass :P

Jag:
Kille eller tjej ?

"Nån":
Va f** kille

Jag:
Börjar du på I, G, L, D ? Mm..

"Nån":
De e oskar

jag:
Mm sure

--------------------------------------------------

Sen har det inte hänt så mycket med sms "dramat". Allt började hemma hos fanny. Hon skrev nåra sms. Sen har allt fortsatt hemma hos mig ! -.-

jag ringde till han/hon en gång men det var upptaget -.- sen så ringde han/hon upp och vi "pratade" i en halv min, sen så ringde han/hon igen och pratde i ca 13 sekunder -.-

(jag lovar att alla <3 som han/hon gjorde, var ahn/hon som gjorde -.-)

Puss på er <3






Kommentarer
Postat av: Anonym

ojjdå ...fråga ut alla i skolan :P

2009-11-16 @ 18:59:02

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0