Frågestund!♥ AVSLUTAD!!!





Kirch:
hej, allt bra med dig? =)

Svar: ja allt är väl bra med mig, bara ite trött -.-


Hannah - Now and forever
:
vilket klockslag på dagen föddes du?

Svar: jag föddes den 29:e December 1998 kl. 18:27 på kvällen (:


Elli :D:

Tjabba!
Jo jag undrar:
Vilken är din favosport ?
Maträtt?


Svar: 1. Min favvosport är handoll såklart :P
2. tacos är min favvo (:

-----------------------------------------------------------------

tack för alla kommentarer och frågor !

Kommer kanske ha en till på söndag (:

puss och kram, nu ska jag titta på Playa Del Sol ! ♥






Kommentarer
Postat av: Elli

Älskar playa del sol så himla kul :P

2009-11-16 @ 18:48:54
Postat av: Elli

Älskar playa del sol så himla kul :P

2009-11-16 @ 18:49:14

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0