Bridgit Jones Dagbok II

hej!

Igår så sa jag ju inte vilken film vi tittade på ? Men vi tittade på Bridgit Jones Dagbok 2 (: Den är bra =D
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag i skolan så hade vi en oförberädd provräkning. Jag hatar matte, jag höll på att börja gråta pga provräkningen -.- Jag vet lit fegt, men sån är jag, det får ni acceptera ! Sen nästan när vi hade kommit skulle tjejerna iväg till muskien och öva med Elisabeth och 5A. 5A var JÄTTE duktiga på att sjunga,  5B var bäst. Ikväll ska jag, mamma och pappa gå och kolla på V*****skolan om jag ska börja där eller inte :P Och på torsdag ska vi titta på F******skolan. Jag vill börja i VS ! ♥

Glöm inte anmäla er till veckans blogg =D

Puss, skriver mer sen om jag hinner :P

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0