Varmt?

Helloj!

Just nu sitter jag och kollar på bdb medans jag bloggar! Jag är tjej och kan göra två saker samtidigt! Jag är bara BÄST!

Det är studiedag idag så jag får vara hemma med mamma! Chila är fortfarande här! Jag skulle varit med mamma på jobbet idag, men hon fick ledigt. Jag har fått The Sims 2 Castaway av henne till Nintendo DS, men det var inget kul! Så hon får lämna tillbaka den! Tack ändå mamma!

Idag kommer det typ bli varmt, jag vet inte! Men imorgon kommer det att bli varmt, mamma sa att det skulle bli ca 25 grader! Snacka om VARMT! Jag och pappa kanske ska åka till Eriksdalsbadet imorn eller nåt annat bad! Jag vill ta med nån kompis då! Det kan vara tråkigt ibland att vara ensambarn! Jag lover att det äe det! Man känner sig så ensam!

Här är en påminnelse till alla, även vuxna!

KOM IHÅG ATT ALLTID ANVÄNDA HJÄLM! äVEN NÄR DU ÅKER SPARKCYKEL, DET ÄR OXÅ EN CYKEL! DU KAN BLI REJÄLT SKADAD UTAN HJÄLM! ÄVEN VUXNA SKA HA HJÄLM!! DOM SÄGER TILL OSS (BARN) ATT MAN SKA HA HJÄLM, MEN DOM TAR OCH SKITER I ATT HA DET SJÄLVA! RIKTIGT DÅLIGA FÖREBILDER! ELLER VAD TYCKER NI? DU KAN BLI FÖRLAMAD ELLER DÖ OM DU INTE HAR HJÄLM. MAN SKA INTE HA HJÄLMEN PÅ STYRET, VAD HJÄLPER DEN STYRET NÅN STANS? HALLÅ!, JAG SER INTE VAR DEN SKYDDAR?! DEN SKYDDAR HUVUDET OCH PANNAN! MAN SKA INTE HA KEPPS INTE HJÄLMEN, DEN SKYDDAR INTE OCH DET ÄR INTE COOLT ATT HA DEN PÅ SIG (KEPPSEN)! KOM IHÅG ATT ALLTID HA HJÄLM NÄR DU CYKLAR PÅ ALLA SORETS CYKLAR!, ÄVEN SPARKCYKLAR! till alla vuxna: kom ihåg att va bra förebilder och ha hjälm ni oxå! SKYLL ER SJÄLVA OM NI INTE HAR HJÄLM! JAG FÖRSÖKER BARA ATT HJÄLPA TILL I VÄRLDEN! SLIPPA SE PÅ TV ATT DET HAR VARIT EN OLYCKA, ELLER ATT ETT BARN HAR DÖTT! JAG VILL ÄNDRA! JAG VILL ÄNDRA PÅ DET! JAG VILL INTE HAR MER DÖDA BARN!



JAG ÄR SJÄLV ETT BARN! INGA VUXNA KUNDE VÄLL TRO ATT ETT BARN SKRIVER DET HÄR?!?!



NEJ DET KAN DOM INTE! MEN JAG ÄR RÄDD OM ALLA BARN OCH VUXNA!



KOM IHÅG DET!!



MEN SKYLL ER SJÄLVA OM NI SKIPPAR ATT CYKLA MED HJÄLM! DET ÄR OMOGET ATT INTE CYKLA MED HJÄLM, TÖNTIGT ÄR DET! MEN NI SOM CYKLAR MED HJÄLM! TACK SÅ MYCKET! NI ÄR COOLA!



JAG TACKAR ALLA SOM CYKLAR MED HJÄLM PÅ ALLA SORTERS CYKLAR!!!!!!! <333

JAG ÄR TRÖTT PÅ ALLA SOM INTE CYKLAR MED HJÄLM!

//Kramiz Frida//

Chila lekaer tiitut!

Agnes!

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0