Jag vann spelet, det kan inte bli en bättre helg, förutom lite bättre väder=o)

Hej!

Jag vann spelet på Tradera! Jag måste betala frakten =o(

Jag och pappsen ska snart åka och hämta mammsen! Sen ska jag nog hoppa studsmatta!

Jag och pappsen här sjungit Singstar (kul), mitt rekord är 8030 på: If only you med Danny och Therese! Pappsen är bra på rapp! Tro det eller ej!

Det går inte att lägga in bilder på bloggen =o(, dumma server datorn får bara damp då. Det står ungefär så här: Ditt användarnamn och lösenord efterfrågas, jag fattar inte det där med användarnamnet!

Jag var jättenerviz när jag var inne på Tradera, 1 min kvar shaky shaky, asså jag trodde inte att jag skulle få det. Det blev 190 kr. Imorse ledde jag med 155 kr men sen kom nån som hette zizi3 och hon budade oxå! Men jag vann. Förresten det var ett spel till ps3!

Kramiz Frida

P.S Som sagt kan jag inte lägga in bilder, det får bli en annan gång! D.S

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0