Ingen städning idag!

Hej på er igen!

Idag så var det ingen städning för att det regnade, asså det är ju bra att det inte är städning, med det är ju rätt kul.
Idag såg min dag ut så här:
  • Försov mig, åt frukost och så
  • Åkte hem till Fanny innan skolan (skulle hämta upp henne), hon var juk=(. Sen åkte jag till skolan =(
  • Läste '' Amor Anfaller'' i skolan=)
  • Sen...?
  • Sen var det matte=(
  • Rast, Tjuv & Tjuv ni vet
  • Sen matte diagnosen=)å=(  men slipper läxa=) lätt diagnosen
  • Sen... vet inte
Oliver ställde om klockan typ 30 min, men Lena kom på oss, för alla var ju med på det.
Kanske jag hinner skriva i kväll. Dagens hejdå: Ha det gott igelkott!

Jag på denna bild...CRAZY! XDMy eye (lite suddigt)My little princess, she's just my princess noboddy elses.Jag på denna bild= Fäjk fjortiss

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0