Hej! <333

Hej!

Jag är SÅÅ ledsen att jag inte har skrivit idag, men jag och Fanny höll på med våran blogg www.franzfriz..blogg.se


Min dag såg ut ungefär så här:

  • Läste
  • SO (hatar det)
  • Matte...?...
  • Rast
  • ...?...
  • Och sen kommer jag inte ihåg
Idag så spelade vi brännboll med Agge och Jennie på fotbollsplanen, Agge sa att jag var bränd men det var Fanny som blev det. Asså hon sa så här: Vi har två brända, asså menat mig och Fanny, det var faktiskt bara fanny som blev bränd.

Jag ska lägga in några bilder på mig och Fanny. Idag var jag hemma hos Fanny. Först frågade jag Mikaela som sa att hon inte kunde, sen frågade jag Sofie och hon kunde inte heller (det kan hon aldrig) fast Fanny hade redan cyklat hem då så jag cyklade hem till henne allt efter det som jag har skrivit.

Vi har eng läxa nästa vecka och NO. Vi har eng planering  nästa vecka, den här veckan hade vi matte.

Kramiz Frida

Jag tar en bild på mig.

Jag hoppar.

Jag och Fanny.

Jag och Fanny igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

.

2009-05-08 @ 23:10:21
URL: http://emmarebeccaeriksson.blogg.se/
Postat av: Ida

härliga bilder :)

gå gärna in på min blogg och läs dagens barncitat, barn är för härliga och ibland ganska smarta :P

2009-05-08 @ 23:40:50
URL: http://miniiida.blogg.se/

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0