Hej, sista gången jag sriver på 3 dagar nu! :'(

♥Hej!

Som jag skrev i förra inlägget, jag ska till Fannys landställe och då kommer jag inte att blogga! Men skriver sen på fredag, kanske laddar upp bilder och skriver vad vi har gjort osv...

Jag saknar er: Fanny♥, Masken♥, Amina♥, Kellie♥, Chila♥ och många mer!♥

Älskar er alla bloggläsare! Kul att jag har fått så många komentarer! Fortsätt att  kommentera, då skulle jag bli glad!

Vill ni vara med på en liten tävling? (Ni behöver inte om ni inte vill!, men snälla!?) Den som har kommenterat mest när jag har kommit tillbaka (ej elaka kommentarer!) vinner en länkning (du behöver inte ha blogg!), men om du inte har en blogg så vinner du äran! Jag vet lite fånigt pris, menmen... Det får duga!♥

Hoppas ni tycker om min blogg!♥

So have a greate time without mee!

Puzzzz alla söta bloggläsare!♥//// Fridaa♥////

PS. Kanse bombar med inlägg när jag kommer tbxx!♥DS.


The sims bild!

Jag börjar bli mer känd! XD

Nu finns jag på sedlar i utlandet!


MIchale Jacksson, söt? (tycker inte jag, förkåt!, men ska inte tala illa om dom döda, menmen...)




Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0