Har klippt mig och tagit nya hål i öronen!

Hej!

Fanny har hoppat ur min och hennes blogg:( Säkert bara för att hon är SUR på mig! Jag tror det! Fast hon skrev så här på et inlägg:

Hej då!

Hej då alla blogg läsare! Jag hinner inte med båda mina bloggar så jag går ur den här! det är sydd för den här är ganska fin!
Hej då

Så skrev hon snacka om att bli lessen :'(

Idag när jag skulle hämta upp Fanny så öppnade Fannys pappa och sa att hon redan hade åkt iväg! Jag försökte cykla ikapp, men jag hann inte! När jag kom fram sa jag: ''Tack för att du väntade'' (NOT) Då sa hon: ''Vi behöver inte alltid cykla/gå tillsammans till skolan''. Jag blev fett SÅRAD!

Imorn är det skolavslutning:) Efter avslutningen ska jag, mamma och pappa åka till Tom titts!

//Kramiz bestfriidiis//



Chila leker häxa XD

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0