Furuvik igår!

Tjollahopp bloggen och alla läsare!

Igår var jag på Furuvik, med klubben! Det var jättekul!

Först gick vi till chimpanserna, dom hade damp! Dom gick och slog på glaset, alla blev ju as rädda! Jag skulle viljat bada där, men ingen fick typ för att vi skulle inte hinna att gå till tivolit då! Menmen... Jag och mamma ska åka dit i sommar tror jag! Kulkulkul! Jag gick med Sofie, Emelie och Alexandra! Det var as ruuligt på tivolit! Vann typ 4  gosedjur, men ingen stor cholkadask eller nåt åtbart, men jag fick smaka sockervadd av Sofie, mm! Förlåt om jag suktar er! Tillbaka till saken! Det var iaf jättekul igår! Slocknade vi 22 igår, menmen... Var med Amina på kvällen! Spelade The Sims 3!

Skriver mer sen, ska hämta mamma nu! Förresten, Glad midsommar!

////Kramiz från en Glad Frida////

Jag!

The Sims 3:)

Kommentarer
Postat av: Elli <3

Vad ruulliggt <33

Saknar dig <3

2009-06-20 @ 11:48:56

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0