Check this out! :)

Heej!

Jag har blivit medlem på en sida som heter GratisBio och om jag får typ 333 besökare nästa månad så vinner jag en dator! Och om jag gör det så tar jag den själv, men jag tänker fortsätta att vara med i tävlingen och om jag vinner en gång till som kommer ni ALLA bloggläsare att få tävla om den! Tack på förhand! :)

Den här sidan: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=169329
För att komma in på den här saken så skriv i rutan där det står: (frivillig) bestfriidiis
Sen blir du oxå medlem, för att göra det här!

Idag har jag varit med Fanny :) (L)

Kom ihåg GratisBio.se

//Kramiz Frida//

Sötnos<33

Mina sötnosar<333

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0