Sjuk...

Hej !

Igår så kom kusinerna,, tvillingarna oxå ! När man ler mot Rasmus eller skrattar så skrattar/ler han tillbaka,, ett tandlöst leende ! Haha dem är jätte gulliga.

Kussarna åkte hem vid 22 tiden :( Jag ville att dom skulle vara här längre :)

I går kväll när jag låg i sängen så frös jag jätte mycket,, jag skakade. Usch ! Sen så gick jag upp flera gånger under den hära natten :(

Usch ! Jag har feber nu och är jätte förkyld ! Blä !

Nu har pappa precis kommit hem så nu ska jag "knarka" halstabletter som han har köpt (;

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

sv: hah, va? Uggs är hur bra som helst i snön. Sprayar man dom så får det ingen som helst skada på sig :)

2009-12-20 @ 17:56:47
URL: http://vickanss.blogg.se/

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0