Mohaha

Hej!

Idag har ju jag varit i stan, vi har ätit på Hard Rock Café det var mysigt <33

Det var typ en kärring vi T-Centralen tror jag när mamma skulle stämpla sin biljett (det var lite kö6-8 sty) då så ställer sig den skånska kärringen före mig och då sa jag:

- Ursäkta ställ dig sist i kön !

- Men jag stod här !

Och jag tänkte: Ja för typ 5 min sen.

Hon stod i kän för 5 j**la minuter sen. Okej jag e.D här är inte London där dom oftast är snälla och artiga. Kärringen stod inte där när vi kom alltså 2 minuter efter det där lilla "samtalet". J**la *** kärring.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har mått lite piss hela dagen också ! Menmen... Sånt får man leva med,, men nu ska snart jag och mamma titta på  SantaBuddies <3

jag träffade inte Kristin förresten :'(

Puss på er och godnatt, för jag tror inte at tjag kan blogga mer sen !


Kommentarer
Postat av: Kristy

asså jag vet, FÖRLÅT! men vi kan träffas ngn annan gång, så åker jag till dig^^

2009-12-06 @ 17:10:03

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0