Jullov ! <3

Hej !

Äntligen har jag jullov (:

Idag har vi varit i gympasalen och dansat "En Bussig Svärmor" Jag dansade med en jätte gullig 6-åring ! Han hette Oscar !

Efter skolan förlåt jag menade efter Jullovet hade börjat så kom mamma och hämtade mig. Vi åkte till Jakan och jag skulle klippa mig !

Så här blev det :





Fint ? :O

Sen så åkte vi till ICA,, jag köpte Godis för 73 kr :O Men det är ju till 8 pers :) Kusinerna kommer ju imorn (;

Imorronbitti ska jag var nere vid Sporthallen kl. 07.30 OMG ! Hur ska jag orka spela handboll ? ? ? ? Det blir ju iof som en vanlig skoldag !

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår så var jag o Masken med Fredde,, vi hade snöbollskrig  :P Fast jag fick en snöboll i ögat av Fredde :'( Jag började gråta för att det gjorde ont :(

Nu ska jag snart äta,, men först så ska jag logga in på bdb !

Kram !

P.S Sorry för dålig uppdate,, men jag vill vara med familj och vänner nu till jul :) Pallar inte sitta vid datorn hela tiden -.- D.S

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0