Igår ♥

♥Igår efter maten så skulle jag vara med Masken ♥ Så vi hade bestämt en plats där vi skulle träffas.. Men hon kom inte och då vandrade jag vidare till ICA och precis vid ICA ringde jag henne och så såg jag henne,, hon hade varm mjölk i handen och pepparkakor. Så  jag ville oxå ha det,, jag tod 12 stycken,, hehe men det är ju gratis :P Hon orkade inte gå hem till mig,, och ville inte gå hem till sin mamla eftersom Johannes sov !

Så vi messade med Oscar,, och sen så ringde jag honom och vi bestämde att vi skulle komma till honom. Hans syrra hade "Julparty" och dom stod och tittade på oss och vinkade hhaha.. Sen så åkte vi Madrass och snowracer (?) i backen nästan bredvid hans hus :P Sen så hade vi snöbollskrig.

När vi skulle gå in så sa Ullis att Simon från 5a hade ringt och då så väntade vi ute och när han kom så gick vi in och upp på Ogges rum :P Sen så åt vi godis och drack Julmust. Masken spilde och när papret var slut på toan så tog O en trasa Ida sa till han att det var toalett trasan och han bara : - Det skiter jag i ! Efter han hade sagt så tittde han på sin hand och sprang skrikande till toan och tvättade händerna. Haha !

Den kvällen var riktigt mysig ! <3

Kram snart kommer kusinerna ! ♥

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0