Cp dag ??

Hej

idag när vi hade Lucia trräning,, så svimma en kille e 5a,, tänker inte säga vem det är ! ! ! sen så spydde han oxå.

På idrotten idag så hade vi dans som uppvärmingin ,, kmr inte ihåg vilken dans. Sen så hade vi lyrboll och stafett.

Sen så när jag tog sällskap med Alice ,, så var det en kärrning som gick och rökte,, jag började låtsas host och sa till Alice att hon oxå skulle göra det men hon ville inte. Så när kärrningen hade gått förbi så sa jag :
-Gud vad äckligt med nån som röker ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
- Vill du ha ett blåss,, svarade kärrningen..

jag och Alice bah jävla kärring men hon hörde inte som tur va !!!!!!!!!!!!!

Kram,, snart har jag teater,, kmr nog inte kunna skriva mer ikväll eller senare,, för att den stora datron är helt CP asså med TANGENTBORDET !


Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0